Speedstep

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 22 Lut 2007, 15:42:21 CET

On Wednesday 21 February 2007, Paweł Kośka wrote:
> Ja bym spróbował jeszcze z ondemand, chociaż performance też raczej powinna
> wykręcić max z procesora w razie potrzeby.
Na żadnym governorze nie da się wymusić zmiany zakresu częstotliwości.

> Zobacz jeszcze czy czegoś w biosie się nie da poprzestawiać. A także zobacz
> jaką ma częstotliwość procesor gdy nie załadujesz modułów od Speedstep.
W BIOSie mam tylko hebel od Speedstep (on/off), natomiast co do częstotliwości
bez załadowanego modułu, to jest różnie. Czasem bootuje mi się z 1.7GHz,
czasem z 600MHz. Po załadowaniu modułu spada do 600MHz i trzyma się twardo.
Googlownica wypluła mi, że niektóre Delle ustawiają zegar w zalezności od
stanu zasilania (bateria/sieć), ale u mnie jest to totolotek.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn