laptop dla PLD, tudziez normalny PC

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 24 Lut 2007, 10:39:57 CET

On 2/24/07, Przemysław Staniszewski <peyrol w gmail.com> wrote:
>  Jak w topicu, chciałbym sobie sprawić swój pierwszy sprzęt, taki mój
> mój mój własny. I chciałbym by to był sprzęt pod który wszystko jest już
> w PLD dograne ;]
> Jeśli to miałby być lapotop to jaki? Tani, usypianie, bajery
> synchronizacja z PDA z pocket informant albo outlookiem, ehh chce
> wszystko :)

To w takim razie NIE polecam Toshiby Tecry M5. Działa dźwięk, ładnie
X-y, beryl, czujniczki na baterię czy prąd są OK, touchpad i
łechtaczka :> też, ale nie udało mi się go zmusić do współpracy z
hibernacją i standby. Nie ruszyły też od kopa ani czytnik kart SD, ani
fingerprint reader. Nie wiem jak WiFi bo nie posiadam routera, ale z
tego co czytałam w sieci to akurat działa, natomiast z usypianiem to
znane problemy.

--
Pozdrawiam,
Liliana