laptop dla PLD, tudziez normalny PC

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 24 Lut 2007, 11:21:02 CET

On Sat, Feb 24, 2007 at 12:58:38AM +0100, Przemysław Staniszewski wrote:
>  Jak w topicu, chciałbym sobie sprawić swój pierwszy sprzęt, taki mój
> mój mój własny. I chciałbym by to był sprzęt pod który wszystko jest już
> w PLD dograne ;]
nie widzę szans by "wszystko było pod pld dograne" ;)

> Jeśli to miałby być lapotop to jaki? Tani, usypianie, bajery
jeżeli chodzi o ibmy to polecam zajrzeć http://www.thinkwiki.org/

Właśnie ta strona przekonała mnie że warto wyrzucić kilka złotych więcej
na ibma ;) I generalnie nie żałuję. W porównaniu do toshibek którymi
bawiłem się wcześniej to niebo a ziemia ;).

A moje przeboje z IBM X24 opisałem na http://andrzej.dopierala.name/IBM_X24

> synchronizacja z PDA z pocket informant albo outlookiem, ehh chce
> wszystko :)
a to akurat kwestia oprogramowania.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI