[OT] Działalność gospodarcza

Doom-ek Doom-ek w wp.pl
Sob, 24 Lut 2007, 10:46:58 CET

Witam.
Mam pytanie. Zna ktoś może jakiś program do prowadzenia działalności
dospodarczej na systemy linuxowe ? Dokładnie zarządzanie magazynem.
Przychody rozchody drukowanie faktur obsługa czytników... Chodzi o to że
kupiłem program na okienka i zapłaciłem za niego 500 zl no dobra mam
licencje ciesze sie skarbowy się nie doczepi. Ale przypomniało mi sie że
brakuje mi licencji na okienka :( Masakra wydawać jakieś 600 - 700 zl na
głupiego windowsa... Czy może pójdzie mi z cedegą ?