[OT] Działalność gospodarcza

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 24 Lut 2007, 11:23:16 CET

On Sat, Feb 24, 2007 at 10:46:58AM +0100, Doom-ek wrote:
> kupiłem program na okienka i zapłaciłem za niego 500 zl no dobra mam
> licencje ciesze sie skarbowy się nie doczepi. Ale przypomniało mi sie że
> brakuje mi licencji na okienka :( Masakra wydawać jakieś 600 - 700 zl na
> głupiego windowsa... Czy może pójdzie mi z cedegą ?
Nas się pytasz?
Ty masz program, sam powinieneś wiedzieć.

Ale dlaczego od razu z cedegą? Zwykłe wine nie wystarczy? Koniecznie
chcesz płacić za komercyjny emulator wine dla gier?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI