SSH nie dziala

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 25 Lut 2007, 13:52:38 CET

On Sun, Feb 25, 2007 at 11:35:00AM +0100, Marteen wrote:

> Czy rzeczywiscie nikt nie jest w stanie mi pomoc??
> Ten problem mam na PLD AC z kernelm 2.4 (ostatnia wersja)
"nawet przez roota", czy też "na konto roota"?

Jeżeli to drugie, to zobacz czy jest w /etc/shells wpis dla /bin/sh

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI