SSH nie dziala

Badman pld w vp.pl
Nie, 25 Lut 2007, 15:33:52 CET

Dnia 25-02-2007, nie o godzinie 11:35 +0100, Marteen napisał(a):

> Czy rzeczywiscie nikt nie jest w stanie mi pomoc??
> Ten problem mam na PLD AC z kernelm 2.4 (ostatnia wersja)

To raczej odnosi się do serii 2.4.x. Po aktualizacji systemu mimo, że
nie aktualizowałem kernela (hold = kernel24*) również nie mogłem
zalogować się na SSH i FTP. Dopiero przesiadka na kernel 2.6 pomogła
(musisz się przestawić :)
Pisałem o tym
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg14329.html
Tomasz Gutewicz