kompilacja modulu r1000 dla sieciowki RTL8111/8168BPCI ExpressGigabit Ethernet

Przemek pszemaz w wp.pl
Wto, 27 Lut 2007, 22:33:53 CET

Dnia 27-02-2007 o godz. 21:11 matowy napisał(a):

> Postaw sobie chroot, zrob w nim uzytkownika, zbuduj jak czlowiek ze
> speca a nie robisz jakies dziwne kombinacje.

a co? teraz niby jak nie czlowiek robie?
bede se tylek zawracal robieniem chroota dla jednego SPECa? bez przesady. A w obecnym srodowisku to nie moge? Czym to sie niby porozni od chroota?

pszemaz

Rent a car. Tylko teraz wynajem auta od 70zł - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=https%3A%2F%2Fwynajemsamochodow.wp.pl%2F&sid=1034