kompilacja modulu r1000 dla sieciowki RTL8111/8168BPCI ExpressGigabit Ethernet

matowy matowy w tlen.pl
Śro, 28 Lut 2007, 00:23:39 CET

Przemek pisze:

> a co? teraz niby jak nie czlowiek robie? bede se tylek zawracal
> robieniem chroota dla jednego SPECa? bez przesady. A w obecnym
> srodowisku to nie moge? Czym to sie niby porozni od chroota?

Od tego ze trzymasz porzadek w systemie, od tego ze jak cos grzebales
recznie wczesniej i teraz nie chce sie zbudowac to nie musisz sie
zastanawiac dlaczego, od tego ze przyszlosci moze sie przydac i wreszcze
dlatego ze postawienie chroota to nie jest wielka filozofia poldek
--install-dist plus skopiowanie resolv.conf plus useradd i konfiguracja cvs.