[Th] RAID+LVM: Attempt to kill init

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 3 Sty 2007, 15:53:35 CET

Cześć,
mam problem z uruchomieniem Th na raid+lvm (system stawiany z rescue; arch
x86_64). Pojawia mi się "attempt to kill init" i panika.

Dawniej jak takie coś się pojawiało to pomagało skopiowanie init z rescue na
hdd, generacja initrd i ruszało. Po pierwszym starcie reinstalacja sysvinit i
działało dalej poprawnie (tak było jak stawiałem system ~3-4mieś temu). Nie
muszę mówić że obecnie ten manewr nie działa?

Pytanie: co dalej próbować? Testowałem już geninitrd z udev, bez udev; z
initem z rescue, z initem reinstalowanym, z lilo aktualnym, z lilo cofniętym
(do 22.7.1) ze wzgledu na dm itp.

Uruchamiam raid1 spięty na sda+sdb, a na tym postawiony LVM. Md składa ale
LVMu już nie próbuje - pada wcześniej. Nie składa również md0 (jeszcze nie
wiem dlaczego) a na md0 jest /boot. Spróbuję przenieść /boot na / i zobaczę
czy coś to zmieni (w tzw międzyczasie).

Końcówka komunikatów jądra poniżej. Pełen zapis na:
http://crystalpoint.pl/~m.kurzyna/tmp/boot.txt

SCSI device sda: drive cache: write back
 sda: sda1 sda2 sda3 sda4
sd 0:0:0:0: Attached scsi disk sda
SCSI device sdb: 488397168 512-byte hdwr sectors (250059 MB)
sdb: Write Protect is off
SCSI device sdb: drive cache: write back
SCSI device sdb: 488397168 512-byte hdwr sectors (250059 MB)
sdb: Write Protect is off
SCSI device sdb: drive cache: write back
 sdb: sdb1 sdb2 sdb3 sdb4
sd 1:0:0:0: Attached scsi disk sdb
+ insmod /lib/modules/2.device-mapper: ioctl: 4.7.0-ioctl (2006-06-24)
initialised: dm-devel w redhat.com
6.18.3-0.3smp/kernel/drivers/md/dm-mod.ko
+ insSGI XFS with ACLs, security attributes, large block/inode numbers, no
debug enabled
mod /lib/modulesSGI XFS Quota Management subsystem
/2.6.18.3-0.3smp/kernel/fs/xfs/xfs.ko
+ : Creating /dev
+ mount -o mode=0755 -t tmpfs none /dev
+ mknod /dev/console c 5 1
+ mknod /dev/nullKernel panic - not syncing: Attempted to kill init!
 c 1 3
+ mknod  /dev/zero c 1 5

TIA.
m.