[Th] RAID+LVM: Attempt to kill init

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 3 Sty 2007, 17:43:35 CET

On Wednesday 03 January 2007 15:53, Marcin Kurzyna wrote:
> Cześć,
> mam problem z uruchomieniem Th na raid+lvm (system stawiany z rescue; arch
> x86_64). Pojawia mi się "attempt to kill init" i panika.

hm.. uruchomiłem, ale warunki do startu są conajmniej dziwne...

1. USE_UDEV=no w geninitrd (ale udev zainstalowany, dev również)
2. Initrd generowane nie z palca a przez instalację kernela
    (geinitrd -v -f .. + rc-boot nie działa a reisntalacja paczki kernela tak)

w innych przypadkach jest attempt to kill init. w szczególności przy
generowaniu initrd z palca. co inaczej robi paczka (czytałem speca, nie mam
pomysłu) od ręcznej generacji ze tak działa, a tak nie?

m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --