VPN

Waveruh waveruh w os.pl
Czw, 4 Sty 2007, 14:12:12 CET

Witam wszystkich!!!
    Ostatnio dręczy mnie problem związany z VPN-em. Muszę go zrobić, a
za bardzo nie wiem jak. Może nakreślę jak to wygląda. Otóż:
Mam serwer, który pełni rolę routera. Za nim jest sieć lokalna
192.168.0.0. Gdzieś w Polsce są 2 komputery za routerami Dlink DI-604.
Dlinki wpięte są w InternetDSL. Za routerem są również sieci
192.168.0.0. Chciałbym zrobić tunele pomiędzy tymi routerami, a serwerem
w firmie tak, żebym mógł drukować na na drukarkach podłączonych do
komputerów za Dlinkami. Routery Dlink obsługują protokoły VPN: IPSec
pass-trough, L2TP pass-trough, PPTP pass-trough.
    1. Jakiego najlepiej zainstalować demona VPN na serwerze?
    2. Czy moja wizja drukowania na odległych drukarkach się sprawdzi,
czy raczej sobie to odpuścić??

Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Grzegorz Szymański

     Darmowy hosting zdjec