[OT]Przekierowanie portów

Doom-ek Doom-ek w wp.pl
Śro, 10 Sty 2007, 09:39:44 CET

Witam mam pytanie. Chciałem założyć sobie serwer ftp na pld (ale nie w
tym problem). Mam sieć osiedlową i mój komputer to jeden z "x"
komputerów podłączonych do serwera. Pytałem sie administratora o
możliwość nadania publicznego ip. Ale powiedział że da się tylko
przekierować porty. To jest jednoznaczne ? Z tego co mi się wydaje to
wpisująć xxx.xxx.xxx.xxx/abc/ będzie można wejść na mój komp tak ?
(xxx... to publiczny ip serwera a abc to nazwa nadana mojemu
kompuerowi.) Mam rację czy to jeszcze inaczej działa ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam Doom-ek