Dwa postgresy na jednym serwerze?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 10 Sty 2007, 10:01:01 CET

On Wed, Jan 10, 2007 at 09:08:22AM +0100, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam
>
> Jako że jeden z moich serwerków (na pokładzie jeszcze stareńki Ra)
> odchodzi niedługo do Krainy Wiecznego Uptime'u będę musiał zastąpić go
> nową maszyną. Maszyna raczej będzie rozwojowa, tak aby na parę lat
> starczyła, na niej PLD Ac (np bo cóż innego), mam tylko jeden problem.
>
> Otóż na starym serwerze siedzi sobie Postgres w wersji 7 cośtam i
> organoleptycznie się przekonałem że przeniesienie wszystkiego na 8.x
> będzie niestety nieco skomplikowane. Stąd pomysł, aby prowizorycznie
> postawić tam 7.x i powoli przenosić aplikacje na nową wersję.

1) stary pgsql socket,
2) nowy po tcp.

a nie sprawdzałeś :
- na starym dump baz,
- na nowym wciągnięcie ? nie próbował ?

U mnie przeszło _prawie_ bez problemów z 7.2(a może7.3 )  na 8.0, i
potem 8.1, a teraz 8.2, gdzie naprawde programista systemu nawyczyniał
cudów niewidów tak żeby baza robiła jak najwięcej ;-) i jak pamiętam
obeszło się praktycznie bez problemów, zależy oczywiście co za
wymyślne myki masz w starej bazie

zdrówko!

ps: z 7.* na 8.* to jak z poloneza na audi ;-)
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org