Dwa postgresy na jednym serwerze?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 10 Sty 2007, 10:49:04 CET

Michal Abramowicz wrote:
> [...]
> 1) stary pgsql socket,
> 2) nowy po tcp.

No chyba najprostsze wyjście i tak się pewnie skończy.
> a nie sprawdzałeś :
> - na starym dump baz,
> - na nowym wciągnięcie ? nie próbował ?

No właśnie niespecjalnie się przenosi ale to pryszczyk, zamienić opaque
na trigger i praktycznie po robocie - niestety aplikacje mam
przystosowane do 7.2 i na 8.x nie polazą (update/delete... using). A
zbyt długiego przestoju mieć nie mogę.
> U mnie przeszło _prawie_ bez problemów z 7.2(a może7.3 )  na 8.0, i
> potem 8.1, a teraz 8.2, gdzie naprawde programista systemu nawyczyniał
> cudów niewidów tak żeby baza robiła jak najwięcej ;-) i jak pamiętam
> obeszło się praktycznie bez problemów, zależy oczywiście co za
> wymyślne myki masz w starej bazie

Ja też to już przerabiałem, na szczęście jedyna aplikacja która nie
poszła na 8.1 to była wewnętrzna firmowa i mogłem sobie pozwolić na
poprawianie błędów w momentach kiedy kolega wrzeszczał "ty, ethanak, ten
postgres ma znowu boleści" :) Tu niestety nie ma tak dobrze :(

> zdrówko!
>
> ps: z 7.* na 8.* to jak z poloneza na audi ;-)

Oj wiem, wiem :)

ethanak