snmp, trapy, powiadomienia

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 10 Sty 2007, 10:17:10 CET

Michał Panasiewicz napisał(a):

> nagios-fruity ale imho jeszcze musza troche go dopiescic
> postaraj sie recznie nauczyc, zaprocentuje w przyszlosci :)
> (mozesz kazdy host w osobnym pliczku miec, includujesz je potem tylko w
> nagios.cfg)

to mam tylko pytania:
czy krokowo/ideowo wygląda to tak:

dodaje host'a
podłączam pod niego "badania"

bangla :)

a co z SNMP? jakiś moduł do tego? zainstalowałem plugin z snmp..
btw, wyswietla błąd z total_procs... google powiedziały, że tak ma wiele
ludzi, solucji nie odnalazłem :))

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel