serwer ftp zarzadzany przez WWW

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 11 Sty 2007, 22:31:08 CET

Marcin Bohosiewicz wrote:

> proftpd/pureftpd+mysql+phpmyadmin/kawalek pehapa do edycji tabeli.
>
> M.
>
> PS. proftpd trza zbudowac sobie samemu z bcondem.

skonczy sie chyba na pure-ftpd + kawalek php'a albo perla.

mysql nie bedzie potrzebny, poniewaz pure-ftpd ma mozliwosc trzymania
konfiguracji wirtualnych userow w prostym pliku tekstowym o budowie
podobnej do /etc/passwd

dzieki wszystkim za sugestie

PS. w cvs (tak mi wspomnial Robert Tomasik na priva) jest
proftpd_admin.spec, buduje, istaluje i po drobnych proprawkach sciezek
do plikow w konfiguracji nawet dziala, ale sa bledy w samym proftpd
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=2169 z ktorymi nie chce mi
sie teraz walczyc :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-