[OT] Podział na partycje a instalacja z chroot.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 12 Sty 2007, 19:13:20 CET

Dnia 12-01-2007, pią o godzinie 15:37 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> będzie

> miejsca
To i tak pierwsza instalacja, której ma dla linuksa dałem więcej niż / i
swap :)
Krystian T.

             "errare humanum est..."