squirrelmail + tpop3d czy to możliwe?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 22 Sty 2007, 21:26:05 CET

On Mon, 22 Jan 2007, stacho w venco.com.pl wrote:

> Z tego co wiem squirrelmail działa >tylko< z imapem.

Ano. A do tego wygląda jak... blee :) Polecam horde.

> To polecam dovecot: pop3, imap, maildir, mailbox.

Również polecam, bardzo fajny i dużo bardziej konfigurowalny niż tpop3d.
No i chyba jedyny serwer IMAP, który sobie radzi z mailboxem - z tego powodu
zresztą na niego przeszedłem z tpop3d (chciałem użyć wiewióry), ale koniec
końców stwierdziłem że lepiej od razu przeskoczyć na maildir...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"