squirrelmail + tpop3d czy to możliwe?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 22 Sty 2007, 21:35:18 CET

Dnia poniedziałek, 22 stycznia 2007 21:26, Jacek Osiecki napisał:

> Ano. A do tego wygląda jak... blee :) Polecam horde.

Ja do horde podchodziłem już z 10 razy i nie udało mi się tego poprawnie
skonfigurować. Ostatnio już poczyniłem postępy, nawet działało razem z IMP,
ale miałem jakieś dziwne problemy z ustawieniami. Nie zmieniało mi języka na
polski, data ciągle jakaś zła i jeszcze coś tam. Jutro po raz kolejny
spróbuję i zobaczę co wyjdzie :-)

Ja też jestem zadowolony z dovecot. Polecam.

--
Pozdrawiam,
Paweł