squirrelmail + tpop3d czy to możliwe?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 22 Sty 2007, 21:52:10 CET

> Ja do horde podchodziłem już z 10 razy i nie udało mi się tego poprawnie
> skonfigurować. Ostatnio już poczyniłem postępy, nawet działało razem z IMP,

a mi działa bardzo ładnie od lat, jedyne co mogę mu zarzucić to to, że
kobylasty jest.

> ale miałem jakieś dziwne problemy z ustawieniami. Nie zmieniało mi języka
> na polski,

o ile pamiętam używa gettexta do tłumaczeń, a ten z kolei wymaga obecności
lokalizacji w systemie. najszybciej: poldek -vi glibc-localedb-all

> data ciągle jakaś zła i jeszcze coś tam. Jutro po raz kolejny

data itp też jest lokalizowana. w ustawieniach ogólnych można podać domyślną
strefę czasową; analogicznie w ustawieniach swojego konta.

Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --