Coś do obsługi .zip?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 25 Sty 2007, 08:03:17 CET

Witam

Piszę sobie taki mały ale (dla mnie przynajmniej) przydatny programik,
jeśli mi wyjdzie (co jest wielce prawdopodobne bo bliżej końca niż
początku) to pewnie zrobię z tego GPL-a, tyle że mam pewien problem.

Potrzebuję jakiejś biblioteki C do pełnej obsługi archiwów .zip. W necie
znalazłem libzip, niestety w PLD go nie widzę.

Pytanko: czy to ja go nie widzę bo się jakoś inaczej nazywa? Czy może
istnieje jakaś inna (lepsza) biblioteka którą mamy w PLD?

zziplib odpada (potrafi tylko czytać, a ja muszę mieć pełny dostęp do
archiwum).

ethanak