fusesmb - jak?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 27 Sty 2007, 20:19:24 CET

Dnia środa, 24 stycznia 2007 20:49, Kamil Dziedzic napisał:
> Działa to naprawdę super ale jest kilka drobnych (a może i nie) szczegółów
> o które chciałbym zapytać.
A jednak nie do końca tak fajnie. Nie wiem czemu ale nie odświeża mi
udostępnianych zasobów. Jak ktoś udostępni jakiś katalog to go nie widać:/
Jak usunie z udostępnionych to widać go dalej:/ Pomaga jedynie odmontowanie,
usunięcie ~/.smb i zamontowanie z powrotem ale to niezbyt wygodne
rozwiązanie. Może jest jakaś opcja na to? Próbowałem kilku ale nic nie
zadziałało jak trzeba.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic