problem z utworzeniem poddomeny

seoeo seoeo w op.pl
Pią, 26 Sty 2007, 12:19:20 CET

Witam,
mam dzialajaca domene i potrzebuje utworzyc subdomene. tworze poddomene
w pdns - wpisuje nazwe poddomeny(z www i bez), wybieram cname i podaje
nazwe domeny poczym zatwierdzam. jednak po wpisaniu adresu
poddomena.domena.com.pl w przegladarce dostaje komunikat: nie
odnaleziono serwera.
polecenie host -t A poddomena.domena.com.pl zwraca informacje ze jest to
alias mojej domeny i wyswietla ip domeny, tak ze wydawaloby sie jest ok.
dajcie jakies namiary co moze byc zle, jakie narzedzia diagnostyczne
zastosowac. czy nie trzeba jakos odswiezyc pdns'a?
pzdr.