problem z utworzeniem poddomeny

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 26 Sty 2007, 12:42:28 CET

On Friday 26 of January 2007 12:19:20 seoeo wrote:

> polecenie host -t A poddomena.domena.com.pl zwraca informacje ze jest to
> alias mojej domeny i wyswietla ip domeny, tak ze wydawaloby sie jest ok.

jeśli host zwraca ok, to sama domena jest raczej ok, możesz spróbowac
conajwyżej jeszcze odpytać przez jakiś zewnętrzny serwer, żeby sprawdzić czy
się rozpropagowało ładnie, np przez tepsę:

host poddomena.twojadomena.tld dns.tpsa.pl

Pdnsa zazwyczaj nie trzeba restartować. Pytanie czy podbiłeś np serial w SOA,
teoretycznie nie trzeba, ale wtedy musisz czekać do timeoutu cache'y
DNSowych.

m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software