squirrelmail + tpop3d czy to możliwe?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 26 Sty 2007, 19:50:26 CET

Arkadiusz Rdest napisał(a):

> to se ne da
>
> use dovecot

Używam i polecam, bardzo >konfigurowalny<.

> + roundcube,

Zbudowałem, zainstalowałem i .... to jakaś pierwsza beta!
Taka prosta operacja jak przenoszenie wiadomości pomiędzy
folderami jest możliwa, bo nie znalazłem?

> wiewiora wyglada ochydnie.

Fakt, ale działa, ma 100 pluginów, nie potrzebuje bazy danych
i javascryptu do działania. Muszę jeszcze Horde sprawdzić. ;)

--
pzdr
Stacho