squirrelmail + tpop3d czy to możliwe?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 26 Sty 2007, 22:32:29 CET

On Fri, 26 Jan 2007, Stacho Pal wrote:

> Zbudowałem, zainstalowałem i .... to jakaś pierwsza beta!

To i tak nieźle że Ci ruszyło :) U mnie po zalogowaniu... wracało do ekranu
logowania ;)

> Fakt, ale działa, ma 100 pluginów, nie potrzebuje bazy danych
> i javascryptu do działania.

Ale wygląda tak ohydnie że chyba nic tego nie zrekompensuje ;)

> Muszę jeszcze Horde sprawdzić. ;)

Fajne jest, ale czasami przekombinowane... Np. u mnie coś poklikałem i teraz
cholera tylko administratorzy mają webmaila :( Inni userzy mają różne
terminarze, książki adresowe... a impa nie ma, wrrr... Wie ktoś jak to
odblokować? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"