ATI + Beryl na Th

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 29 Sty 2007, 09:13:55 CET

Hej,
Wczoraj udało mi się postawić obok Ac na dodatkowej partycji Th.
Jestem zdumiona jak sprawnie to poszło - ale nie o tym ;)

Czy znajome sa problemy (a co ważniejsze: rozwiązanie) problemu
połączenia obecnej wersji Xów (7.2) z jakimiś działającymi driverami
do ATI (9200) i berylem? Bez beryla generalnie wszystko chodzi, ale
próba odpalenia go czy to na mesie, czy na driverach z xorg (xorg- ...
radeon) czy jakiekolwiek inne kombinacje które do tej pory
przetestowałam w taki czy inny sposób nie działało (białe ekrany,
kompletne wyłożenie się Xów, próba odpalenia xglgears raz skończyła
się nawet restartem maszyny bez ostrzeżenia).
Wiem że w mandrivie też był problem z białym ekranem na ATI, ale oni
to obeszli cofając się z Xami do 7.1 i z Mesą do jakiejś stabilnej
wersji.

Krótko mówiąc: czy komuś działa kombinacja ATI + beryl + TH, a jeśli
tak to prosiłabym o zestaw pakietów (czy coś budowane ręcznie ze
specy, które drivery do XGL etc. ) :)

--
Pozdrawiam,
Liliana