ATI + Beryl na Th

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 29 Sty 2007, 11:16:34 CET

Dnia 29-01-2007, pon o godzinie 09:13 +0100, Liliana Ziolek napisał(a):

> Krótko mówiąc: czy komuś działa kombinacja ATI + beryl + TH, a jeśli
> tak to prosiłabym o zestaw pakietów (czy coś budowane ręcznie ze
> specy, które drivery do XGL etc. ) :)

Mi. Nie mam teraz czasu na rozwodzenie się (dziś oddaję pracę
inżynierską i mam 2 tygodnie roboty po uszy), ale potem możemy pogadać,
jak dalej będzie sprawa leżeć.

Biały ekran na starcie jest wynikiem modułu beryla, blending, czy jakoś
tak. Jak wyłączysz te funkcjonalność, to beryl uruchomi się bez jajów
(czyt. białego ekranu). Uruchomiłem bez czarowania i budowania pakietów.

Zdrawiam
Cz w rny