Chudy upload (OT).

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 29 Sty 2007, 23:50:09 CET

YArii wrote:
> i teraz masz dwa urządzenia które pracują a pracę ich dwóch mogło by
> wykonać jedno.

No nie do końca by mogło, bo mam przy okazji jeszcze punkt dostępowy
Wi-Fi i mimo wszystko działający podział łącza, którego nawet lokalny
serwer pocztowy wysyłający tony e-maili nie jest w stanie przeskoczyć (a
pisałem już na liście o problemach z tym, nikt nie był w stanie/nie miał
ochoty pomóc, manuale są mętne, to co proponowały nie spełniało moich
oczekiwań). Kolejny plus to wyłączenie serwera nie paraliżuje pracy
całej sieci. No i po kilku dniach spędzonych na bezskutecznym
rozwiązaniem problemu, zakup jakby nie było śmiesznie taniego urządzenia
 jest dużo lepszą inwestycją niż płacenie komuś godzinowej stawki za
ewentualną pomoc w konfiguracji.

> Tomato jest OpenSource?
Oczywiście, że tak

Artur