Chudy upload (OT).

YArii yarii w b7net.pl
Wto, 30 Sty 2007, 11:50:40 CET

Artur Flinta napisał(a):

> [...]
> Wi-Fi i mimo wszystko działający podział łącza, którego nawet lokalny
> serwer pocztowy wysyłający tony e-maili nie jest w stanie przeskoczyć (a
> pisałem już na liście o problemach z tym, nikt nie był w stanie/nie miał
> ochoty pomóc, manuale są mętne, to co proponowały nie spełniało moich
> oczekiwań). Kolejny plus to wyłączenie serwera nie paraliżuje pracy
> całej sieci. No i po kilku dniach spędzonych na bezskutecznym
> rozwiązaniem problemu, zakup jakby nie było śmiesznie taniego urządzenia
>  jest dużo lepszą inwestycją niż płacenie komuś godzinowej stawki za

to skoro tak piszesz to może warto postawić szafę z rackami i dla każdej
usługi jeden rack z serwerem?
z drugiej strony musisz więcej wydawać na prąd i więcej miejsca Ci to
zajmuje i gorzej się zarządza niż zintegrowanym rozwiązaniem.

heh punkt dostępowy, to można włożyć sieciówkę w serwer i bangla ;) i
masz nawet filtrowanie po Layer7 pakietów praktycznie za free.

dla osób które nie lubią się grzebać w skryptach to rozwiązanie
faktycznie jest najlepsze.

Pozdrawiam