Th & Amd64

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 30 Sty 2007, 12:54:43 CET

On Tue, 30 Jan 2007 12:17:00 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Dowolną, wszystkie będą działać. Zależy czego szukasz :)

A czego mogę oczekiwać po poszczególnych wersjach?
Zależy mi na wydajności i stabilności, oczywiście biorąc poprawkę na fakt, że samo Th
jest stosunkowo młode :-)
Jeżeli chodzi o konkrety to chcę odpalić bazę danych PostgreSQL, telekomunikację
opartą o karty X25 o wydajności dobowej około 100 tys. komunikatów 300-1800
bajtów na dobę, oraz graficzny system zarządzania i monitorowania tej komunikacji.
Środowisko graficzne chcę zaimplementować w wxPerlu, dotychczasowa wersja
chodziła na PerlCurses. Myślałem też o XFce 4.4 jako głównym środowisku pracy.

Dariusz Knociński