Th & Amd64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Sty 2007, 13:16:01 CET

Dariusz Knociński WIML wrote:
> A czego mogę oczekiwać po poszczególnych wersjach?

i686 - podstawowy kompilat na procesory zgodne z Pentium II i późniejsze
o ile mnie pamięć nie myli, możne nawet PIII - w sumie to i tak skansen,
będzie biegać praktycznie na wszystkim co ma mniej niż 5 lat i nie jest
to jakaś Epia czy podobny wynalazek.

Athlon - optymalizacja pod procesory Athlon/Duron firmy AMD, oczywiście
32bit.

x86_64 - wersja 64bit zgodna z AMD64/EMT64, trochę więcej zabawy, bo nie
wszystko jest dostępne jeszcze pod 64 bity, ale może odpłacić się w
pewnych przypadkach znacznie większą wydajnością w porównaniu do 32bit -
trzeba zrobić testy, bo nie zawsze tak jest.

Artur