[th] ogólne problemy

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 16 Mar 2007, 20:08:17 CET

Dnia poniedziałek, 5 marca 2007, Artur Flinta napisał:
> PLD jest jedną z bardziej rozdrobnionych jeżeli idzie o pakiety
> dystrybucji, zazwyczaj to co da się wydzielić i nie jest potrzebne, jest
> tak wydzielane. Na problem trzeba patrzeć nieco bardziej globalnie :) W
> przypadku KDE nie powiem dlaczego jest akurat tak a nie inaczej, bo
> akurt u siebie nie mam nawet QT :) Natomiast paczką, która zawiera same
> puste katalogi jest filesystem, jak go będziesz chciał odinstalować to
> pociągnie to za sobią resztę pakietów.
No ale rzecz w tym, że odinstalowanie tych dwóch gierek nie pociąga za sobą
tamtej paczki choć wcześniej ona ich wymagała. Do tego jak najpierw
odinstaluje te dwie gierki a potem ten pakiet to w systemie zostaje ten
nieszczęsny pusty katalog (tak wiem to pierdółka ale chciałem po prostu
zwrócić uwagę że coś jest nie tak).

> Jeżeli martwisz się ilością
> miejsca na dysku, to chyba niepotrzebnie, w czasach gdy pojemności
> pojedeynczych dysków dochodzą powoli do 1TB a najmniejszy produkowany
> dysk 3,5" ma rozmiar 80GB (już zresztą niedługo zostanie wycofany) to co
> potrzebuje system jest tylko małą kropelką w porównianiu do tego ile
> zajmują dane. Nie ma sensu tracić energii tylko dla zysku kilkuset
> kilobajtów przestrzeni, zwłaszcza, że i tak wielu użytkowników instaluje
> jak leci.
E tam. Jak już coś to mnie irytuje to, że pojawia mi się w głównym menu K
dodatkowa pozycja "Edukacyjne" czy jakoś tak. Czyli jakiś śmieć który
rozprasza i jest do niczego nie potrzebny:D

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic