[Th] kilka pytan po zainstalowaniu systemu

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Czw, 17 Maj 2007, 18:15:55 CEST

> restartuje sie X i wraca do KDM. Jesli jednak odpale Failsafe z

jesli loguje sie z kdm do kde jako sesja kde to mam ok
a jesli do default to takze sie mi restartowalo dopuki nie zrobilem sobie w
domowym pliku ".desktop" z wpisanym "startkde" - i teraz jest ok
dawno dawno temu dzialalo wpisanie dobrej rzeczy w /etc/sysconfig/desktop
ale od dawna nie dziala - nie pamietam czy przestalo dzialac przy przejsciu z
ra->ac czy tez z ac->th czy gdzies po drodze