pptp

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 9 Paź 2007, 20:50:53 CEST

> Dzisiaj spróbowałem załadować wszystkie moduły ppp* i ip_gre. Niestety
> efekt
> jest ten sam.
upieralbym sie nadal przy problemach z gre.
Nie znam, ale pewnie istnieja programy (sposoby) na low-level testowanie
protokolu IP - chocby nmap, tcpdump.
Sprobuj cos wyslac z sasiedniej maszyny uzywajac protokolu GRE, czy
przejdzie.
Dla pewnosci uzylbym skrosowanego kabla.
Nie mowie jak bo niewiem, ale w tym kierunku bym sprawdzal.

--
Lukasz