pld th i nfsroot

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Wto, 9 Paź 2007, 21:41:45 CEST

Witam

	Walczę właśnie z nfsroot (bootowanie z sieci) na pld th i wygląda na
to, że przegrywam bitwę.

Ale od początku - na serwerze mam 2 katalogi: jeden z pld ac, drugi z
pld th, oba wystawione przez nfs. PXE itd skonfigurowane. Bootowanie AC
działa jak należy, th się wywala.

No i teraz pytanie - komuś udało się uruchomić bootowanie i nfsroot pod th?

Aha, kernel (2.6.22.9-0.5) przebudowany ze wsparciem do nfsroot.
Dodatkowo, podmieniłem busybox (initrd-busybox) na ten z ac gdyż obecny
w th nie miał wsparcia do udhcpc. Zawartość initrd (pomijając inną
wersję modułów kernela) zarówno w ac jak i th identyczna. Na czym się
wywala? Nie widzi /usr/bin/chroot, wygląda tak jakby nie udało mu się
podmountować zasobu mimo, że serwer nfs podaje co system chce.

Jeśli jest jeszcze coś potrzebne to uzupełnię...

Pozdrawiam,
Andrzej