[ac] uwaga na zmianę nazewnictwa plików w nowym logrotate

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Czw, 3 Lip 2008, 01:36:12 CEST

> Uzasadnij.

Już uzasadniałem. Traci się informację o kolejności logów, a zamiast tego
dostaje się datę, która jest zupełnie niepotrzebna, bo jest taka sama jak
data utworzenia pliku. Na dodatek prawidłowe działanie logrotate zaczyna
zależeć od prawidłowego ustawienia zegara systemowego.

> Bo obecny default ma swoje ogromne zalety.

Jakie?

> Jeżeli data z pliku ci wystarcza to nie ma znaczenia jak się plik nazywa.

Dziwny wniosek. Oczywiście, że nazwa pliku ma znaczenie, niepotrzebna jest mi
tylko data w nazwie.

> Nadpisany? nie.

To co się stanie, jeśli plik o danej nazwie już będzie na dysku?

> Zresztą - problemy z datą w systemie mają znacznie poważniejsze
> konsekwencje niż tylko to.

Co nie znaczy, że dokładanie kolejnych to dobry pomysł.