[ac] uwaga na zmianę nazewnictwa plików w nowym logrotate

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 3 Lip 2008, 09:30:17 CEST

Osóbka znana jako Piotr Pawłow, wystukała:

> Powaga.

Powaga, to by była, gdybyś choć napisał o jaką wersję paczki i skąd chodzi.
W efekcie Twój post nie wnosi żadnej sensownej informacji, a już
stwierdzenie:
"logrotate nie należy do pakietów które się *często* aktualizuje"
w kontekście tematu:
"uwaga na zmianę nazewnictwa plików w *nowym* logrotate"
wygląda idiotycznie.

[ciach]
> Dlatego uważałem, że nadal warto wspomnieć o tym na liście. Jedna krótka
> wiadomość, a może ktoś uniknie problemów.

Ale zrozum - Twoja rewelacja ma pół roku - teraz dla większości nie ma ona
już znaczenia. Zainteresowała się nią jedna osoba, która zrozumiała
(opacznie), że ktoś "odmroził" Ac.

> Szkoda że changelog pakietu nie zawiera tej informacji.

A także wielu innych...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl