[OT?] RTC

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 5 Lip 2008, 08:50:09 CEST

On Sat, Jul 05, 2008 at 08:28:29AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A jaki sprzet ?
2xXeon 3GHz na płycie Intela.
Blacklistowanie modułów rtc_* niewiele dało. Zegar już nie krąży wokół
tych samych pięciu sekund, lecz zdarza mu się policzyć dwie sekundy jako
jedną. Teraz np. mam na nim godzinę 23:54 wczoraj (a jest 8:40 dzisiaj).
Procesy dalej zwisają całkowicie lub zaczynają odpowiadać po kilku minutach
martwej ciszy.
Spróbuję jeszcze jednej rzeczy. Te cyrki prawdopodobnie zaczęły się niedługo
po tym jak odpaliłem na nim aplikację, która uruchamia 22 instancje mplayera
i jedzie dość mocno po wszystkich rdzeniach (obciążenie średnio 45% per core).
Zobaczymy czy mu się poprawi bez niej. Tak czy siak jednak będzie to oznaczało,
że coś jest nie tak. Ta sama aplikacja na Pentium4 HT chodziła bez zająknięcia
(tyle tylko, że procesor miał 98% obciążenia non-stop). Ciągnie też ona
dużo z sieci (ponad 110Mbps ciąglego transferu). Być może sieciówka
wprawia w konsternację kontroler przerwań.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn