[OT?] RTC

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Sob, 5 Lip 2008, 11:14:55 CEST

On Sat, 5 Jul 2008 08:50:09 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

[ciach]
> (tyle tylko, że procesor miał 98% obciążenia non-stop). Ciągnie też ona
> dużo z sieci (ponad 110Mbps ciąglego transferu). Być może sieciówka
> wprawia w konsternację kontroler przerwań.

Ja mam podobny problem z przycinaniem się systemu chociaż architektura sprzętowa
zupełnie inna: 2 x AMD Opteron na płycie TYAN'a. Jeśli używam sieci, transfer ok. 10MB/s,
lub wypalam coś na nagrywarce to system co chwila skacze. Jądro aktualizowałem
w ubiegłym tygodniu ale sytuacja się nie poprawiła.
Dariusz Knociński