Re: Padnięta baza rpm

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Nie, 6 Lip 2008, 13:52:01 CEST

W dniu 6 lipca 2008 12:55 użytkownik Piotr Pawełek <ppawelek w onet.pl> napisał:
> Mam gdzieś w zanadrzu listę pakietów choć nie do końca aktualną.
> Czy czeka minie jakiś poważniejszy zabieg typu reinstalacja
> z mało aktualnej listy dzięki np.
> #poldek> install -F * --reinstall --nodeps --nofollow?

Gdybyś miał aktualną listę paczek (np. z cache'a poldka), powinien
wystarczyć --justdb.

Listę paczek można też próbować stworzyć ręcznie... korzystając z
poldkowego searcha. Coś w rodzaju:
# find /bin -exec ipoldek search -f {} \;

W tej postaci to potrwa wieki :-) ale z wyjścia można wyciągnąć mniej
więcej poprawną listę paczek - bo np. pwdutils od shadow w ten sposób
nie odróżnisz. Przeszukać wypadałoby /etc, /bin, /sbin, /lib i /usr
bez /usr/local.

Pozdrawiam,

--
Adam Ryba