[th] internacjonalizacja icedove i iceweasel

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 7 Lip 2008, 22:40:06 CEST

> Witam
>
> 	Dowiedziałem się, że mozilla-firefox i mozilla-thunderbird mają status
> obsolete, więc postanowiłem zainstalować w ich miejsce iceweasel i
> icedove. Jedynym napotkanym problemem jest brak jakiegokolwiek efektu po
> zainstalowaniu pakietów językowych iceweasel-lang-pl i icedove-lang-pl,
> a spodziewałbym się, że te programy zaczną do mnie rozmawiać w
> ojczystym. Dodam, że z FF nie było takich kłopotów. Gdzie tkwi błąd? Z
> góry dzięki za pomoc.

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Changing+the+language+pack

W Icedove analogicznie, w sensie via about:config.

Stary FF i Thunderbird narzucaly wersje jezykowa na podstawie locale, co
bylo IMO glupie, bo nie pozwalalo zmienic jezyka programu bez zmiany locale.

M.