[th] internacjonalizacja icedove i iceweasel

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pon, 7 Lip 2008, 22:41:18 CEST

2008/7/7 Andrzej Mateja <amateja w pimpek.one.pl>:
> Witam
>
>        Dowiedziałem się, że mozilla-firefox i mozilla-thunderbird mają status
> obsolete, więc postanowiłem zainstalować w ich miejsce iceweasel i
> icedove. Jedynym napotkanym problemem jest brak jakiegokolwiek efektu po
> zainstalowaniu pakietów językowych iceweasel-lang-pl i icedove-lang-pl,
> a spodziewałbym się, że te programy zaczną do mnie rozmawiać w
> ojczystym. Dodam, że z FF nie było takich kłopotów. Gdzie tkwi błąd? Z
> góry dzięki za pomoc.
>
> Pozdrawiam
>
> Andrzej Mateja
> [...]

(megabajt w IN) w iceweasel inaczej ustawia sie locale
[22:33]	(shadzik w IN) tak jak w ff1? :)
[22:34]	(megabajt w IN) a jak było w ff1?
	(shadzik w IN) tak jak w iw
	(shadzik w IN) klik klik, restart, dziala
[22:36]	(megabajt w IN) w iceweasel about:config i
general.useragent.locale na pl jak się chce mieć pl
	(megabajt w IN) albo wtyke zainstalować i wyklikać

--
Witek Firlej
http://grizz.pl/ || http://galeria.firlej.org/