nowy mirror PLD Linux - pld-mirror.domainmaker.pl

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Sob, 12 Lip 2008, 01:47:22 CEST

On Fri, Jul 11, 2008 at 10:20:41 +0200, Wojciech Błaszkowski wrote:
> Witam,
>
> zobaczymy ile tego będzie, może zostanie i jedno i drugie.
> BTW, korzysta ktoś z Was w ogóle z SRPMS ? 8-)

Ja czasami ściągam źródła, żeby sprawdzić to i owo. W .src.rpmach są
też patche i spece, więc można sprawdzić opcje kompilacji i sposób budowania
danego pakietu, co czasem jest istotne.

No i może przede wszystkim - nie chcę wyjść na formalistę, ale GPL
wymaga dystrybuowania źródeł, mniej-więcej w tym samym miejscu, skąd można pobrać
skompilowane binarki (punkt 3a) GPLa 2). (Oczywiście nie wszystkie programy
w PLD są na GPLu, ale zdecydowana chyba większość jest.)

(A propos - coś mi się zdaje, że w common-licenses w Ac brakuje GPLa v.3...)

b.

--
http://bb.homelinux.org