nowy mirror PLD Linux - pld-mirror.domainmaker.pl

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Nie, 13 Lip 2008, 16:48:55 CEST

Witam,

> Ja czasami ściągam źródła, żeby sprawdzić to i owo. W .src.rpmach są
> też patche i spece, więc można sprawdzić opcje kompilacji i sposób
> budowania danego pakietu, co czasem jest istotne.

To samo jest dostępne poprzez repozytorium CVS.

> No i może przede wszystkim - nie chcę wyjść na formalistę, ale GPL
> wymaga dystrybuowania źródeł, mniej-więcej w tym samym miejscu, skąd można
> pobrać skompilowane binarki (punkt 3a) GPLa 2). (Oczywiście nie wszystkie
> programy w PLD są na GPLu, ale zdecydowana chyba większość jest.)

j.w.
Na chwilę obecną .src.rpm nie będzie.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski