rc-boot i lilo_functions.sh

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Pon, 14 Lip 2008, 18:05:43 CEST

Witam!

Chciałbym zaproponować małą zmianę w pliku:
/etc/sysconfig/rc-boot/lilo_functions.sh

Podczas konfigurowania Lilo do pracy z innymi systemami operacyjnymi np.
Windows czasami trzeba sie uciekać do pewnych sztuczek. Ja musiałem
dodać taki opcje:
	map-drive = 0x81
	to = 0x80
	map-drive = 0x80
	to = 0x81

Niestety rc-boot nie pozwala na dodanie tego automatycznie a wystarczy
dodać po linii 80 taka linię:
[ "${APPEND}" != "" ] 	&& echo -e "${APPEND}"
I wszystko gra.

Będę wdzięczny za wprowadzenie tych zmian na stałe, abym nie musiał
sobie tego dopisywać każdorazowo po instalacji Lilo.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Rajda