klopot z mailem

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Śro, 30 Lip 2008, 10:29:38 CEST

Krystian Tomczyk pisze:
> Hej
> Czy ktoś bardziej obeznany mógłby mi wyjaśnić o co może chodzić?
> Próbuję wysłać maila na pewien adres i nie dochodzi. Jak próbuję sesji
> smtp ręcznie to po "mail from: tomczyk w sady.net.pl" dostaję odpowiedź
> 550 5.1.7 tomczyk w sady.net.pl... Sender address does not conform to
> RFC-2821 syntax
> O co chodzi? Przecież mój adres jest jak najbardziej poprawny...
> Serwer, który mi tak odpowiada to max-ck.digi.pl

To co wpisujesz to nie jest poprawna składnia SMTP.
Prawidłowo należy podać:
MAIL FROM: <tomczyk w sady.net.pl>

Czyżbyś pisał narzędzie do spamowania skoro potrzebujesz wysyłać
bezpośrednio? Bo Twój serwer pocztowy raczej nie robi takiego błędu.

- Marcin Kaminski --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------------ Bestmax ---
----- server administrator --------------- Best Group -----
------- http://karnisz.net/ ----- http://bg.net.pl/ -------