klopot z mailem

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 30 Lip 2008, 11:00:34 CEST

Dnia 2008-07-30, śro o godzinie 10:29 +0200, Marcin Kamiński pisze:

> To co wpisujesz to nie jest poprawna składnia SMTP.
> Prawidłowo należy podać:
> MAIL FROM: <tomczyk w sady.net.pl>

O! człowiek się uczy całe życie...

> Czyżbyś pisał narzędzie do spamowania skoro potrzebujesz wysyłać
> bezpośrednio? Bo Twój serwer pocztowy raczej nie robi takiego błędu.

Nie. Koleżanka z pracy nie mogla wysyłać na adres w domenie
coś@recar.net.pl i przyszła z pytaniem co jest grane więc zacząłem
sprawdzać...
Ich domenę obsługują 4 MX-y i okazuje się, że do zerowego MX-a dochodzi
też bez <> a max-ck wymaga <>.

Jak mogę sprawdzić czy mój exim wysyła poprawnie?
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl