[AC] Jaki sprzęt wybrać?

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Czw, 19 Cze 2008, 14:48:23 CEST

Dziękuję za szybką odpowiedź :)

> Hmm, że tak powiem - mało konkretów :) Dwa monitory LCD to może być koszt
> 1200zł albo 10000zł :)
Pozostanę przy pierwszej zaproponowanej cenie ;) Czy modele dowolne? Czy
są ulubione do pracy z PLD ;)

> A co do szczegółów - 3000 to sporo, nawet jak odjąć monitory ;)
> Ja osobiście od jakiegoś czasu ostro kupuję tylko grafikę opartą na
> nvidii -
> bo jest najlepiej obsługiwana pod linuxem i Xami. Jeśli chodzi o
> procesor,
> to jeśli nie będziesz wykonywał jakichś szalonych obliczeń to najprostszy
> pentium DualCore Ci wystarczy (są znacznie tańsze od core2duo).
Szalone obliczenia nie, ale średnio szalone już tak :) Czy Centrino albo
AMD w tej konfiguracji też zadziałają?
> Ram - przy
> VMWARE obowiązkowo 2GB albo i więcej, nie warto oszczędzać tym
> bardziej że
> pamięć jest tania jak barszcz. A, i uwaga "duży dysk 160 GB" trochę
> zakrawa
> o żarty, to był duży dysk ale jakieś 3 lata temu ;)
Duży w porównaniu do tego co mam obecnie ;) Nie będę się rozpędzał w
wyborze pojemności. Czy SATA?

> Jeszcze wracając do kart graficznych - praktycznie wszystkie mają wyjście
> DVI i D-SUB, więc jeden monitor z definicji będzie "poszkodowany". A
> co do
> konfiguacji tego to życzę powodzenia, mi się nigdy nie chciało walczyć z
> Xami by pokazały cokolwiek na dwóch ekranach na raz :)
Hmmm, prostego sposobu na pracę na dwóch monitorach z vmware-em nie ma?

> Pozdrawiam,

<'///><
Marcin Sapeta